Rate this business

Lawn Bowls 2U Reviews

Recent Reviews

Order Not Received

2 years ago
I ordered a golf shirt 4 weeks ago and I am still waiting to receive it. I have left multiple phone calls & have not received a response. I tried sending an email but that did not attract a response either. I am very unhappy, but will continue to pursue the matter.
Jim Arthurson - Robina, QLD

No bowls shoes sent

3 years ago
Sent 2 emails, no answer. 2 phone calls to business phone for a full voice mail..could not leave a message and 1 call to Tessa's mobile with message, no reply. Did not receive bowls shoes and after 3 weeks opened a dispute/claim with PAYPAL who have refunded me $108.80...Very pissed off.
Robert Chapman - Sunshine Coast

Shoes

3 years ago
Ordered a pair of bowls shoes, last week, and have rang the business on at least 6/7 times on the land line and mobile, also email but no one has bothered to contact me to advise me if the product has been sent. Pretty poor. Colin
Colin Hayes - Ballarat

Owner's Response

Hi Colin We received your order in store on Tuesday 5th September - 3 days ago, and then your email enquiring about your order on Wednesday night. I apologise for not responding to that email. Your order is with our despatch team. I will forward a tracking number today. Our service standard for orders to be despatched is 3-5 business days. Thank you for your review Kind Regards Tessa Store Manager - Lawn Bowls 2 U
Business Owner 08.09.2017

Ways to Pay

  • Cash
  • EFT
  • EFTPOS
  • Mastercard
  • Visa

Licences

  • ABN 28605446179

Products

  • Ladies bowls clothing
  • Lawn bowls
  • Aerobowls
  • Mens bowls clothing
  • Bowls shoes
  • Bowls grips & polish
  • Sunglasses
  • Made to order Aerobowls
  • Second hand lawn bowls

Services

  • Product advice
  • Warranty services

About Lawn Bowls 2U